Marked på Stallgården Eidsvoll Verk til helgen

Til helgen - 16. og 17. september er det igjen marked på Eidsvoll Verk, og jeg har booket min stand der.  Hjertelig velkommen til de som har lyst og anledning til å komme.  Det er veldig hyggelig at dere gir dere til kjenne hvis dere tar turen.  Jeg står innerst i den store stallbygningen.  





Som dere skjønner har jeg travle dager.  Jeg syr puter og pusser kobber, vasker og stryker duker og holder på fra morgen til kveld.  Jeg klager ikke, det er hyggelige aktiviteter.  Nå gjenstår det stort sett å bestemme seg for hva som skal legges i eskene som skal med på lasset.  




Velkommen til hyggelige markedsdager!  



https://www.facebook.com/GalleriFestiviteten/

Kommentarer

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. TODO ME PARECE HERMOSO!!!
    SALUDITOS

    SvarSlett

Legg inn en kommentar